Veelgestelde vragen


Wat is kraamzorg op maat?

Kraamzorg op maat betekent dat wij onze zorg afstemmen op jullie specifieke wensen en behoeften. We willen dat de kraamtijd een bijzondere en zorgeloze periode is, dus we passen onze ondersteuning aan op wat voor jullie het belangrijkst is.

Hoe kan ik mij aanmelden voor kraamzorg?

Je kunt je eenvoudig aanmelden via het contactformulier op onze website of door ons te bellen. We nemen dan zo snel mogelijk contact met jullie op om de aanmelding te bevestigen en eventuele speciale wensen te bespreken.

Wat heb ik nodig voor de baby ?

Op de website kun je de uitzetlijst uitprinten. Wat je zoal nodig heb voor baby.

Het kraampakket kun je aanvragen via de zorgverzekering. 

Checklist ziekenhuis

Wat neem ik mee naar het ziekenhuis?

Een ziekenhuistas is onmisbaar als je gaat bevallen.

Of nu van plan bent om thuis te bevallen of in het ziekenhuis,  het is handig om alle benodigdheden op tijd bij elkaar te hebben. Zet daarom je tas klaar.  Ongeveer bij week 37. We hebben een  handige checklist voor je gemaakt zodat je niks zult vergeten 

Wat moet ik doen als ik buiten kantoor uren hulp nodig heb?

Wij zijn 24/7 bereikbaar voor noodgevallen en dringende vragen. Buiten kantoortijden kun je ons bereiken op hetzelfde nummer dat tijdens kantooruren beschikbaar is. We zorgen ervoor dat er altijd iemand klaarstaat om je te helpen.


Heeft u nog meer vragen?

Neem gerust contact met ons op, wij staan klaar om jullie te helpen!